Saya mau pesan sama bibik usah tonton Bawang Putih Bawang Merah

… TAPI, bibik saya tiada gaya minatkan telenovela tersebut. Syabas buat Siti Fatimah Abd. Rahman dalam Radio IKIM yang tak mahu ahli keluarganya menonton filem yang penuh dendam kesumat.

Advertisements

6 thoughts on “Saya mau pesan sama bibik usah tonton Bawang Putih Bawang Merah

  1. cerita bawang goreng ke? tak tau nak cakap macam mana, meja kerja pun boleh ditinggalkan utk tonton telenovela ni. kalau tidak masakan ratingnya lebih tinggi daripada buletin utama. entahlah, apa nak jadi.

    saya makan bawang merah ngan sate.

    salam kenal 🙂

  2. Salam kenal kembali. Biarpun pelakon ibu tiri mempertahankan bahawa ia bagus ditonton, saya fikir ada beberapa perkara yang perlu direnung dan diberi perhatian: 1. Kewujudan pari-pari yang ada unsur khurafat. 2. Imej ibu tiri yang jahat. Bukankah lebih baik dimejkan ibu tiri yang baik? 3. Sihir menyihir yang jelas khurafat. Menggalakkan orang lain untuk cuba mengamalkannya bagi mengenakan orang tertentu di atas sebab2 dendam kesumat.

  3. Saya paling enggak suka watak siska,rika dan bertha.Dasar goblok kalian!!!Kalau saya jumpa kalian,pasti saya akan habisin kalian trio.Kasihan sama alya.Rika mukul dia yang kencang bangat..apa dia ingat alya itu binatang apa sih???!!Andre pun sama aja.Bertindak enggak pakai otak !!Anyway saya suka bangat sinetron ini..

  4. cikgu,saya setuju..xsuka tengok BPBM sbb si Alya tu bila dalam kesempitan..nak mintak tolong mesti panggil Putri (pari-pari) tuh..
    kenapa x berdoa saja pada Tuhan….? dan rase mcm x adilnye..kenapa kejahatan selalu menang…penatlah tengok cerita tuh…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s