Bulan kritikal

BULAN ini bulan kritikal untuk hantar beberapa manuskrip buku di samping membuat pemasaran bagi bengkel2 yang dirancang. Internet di rumah yang tiba-tiba mogok juga perlu diselesaikan. Perlu lebih banyak doa. Percutian bersama keluarga sewaktu cuti sekolah nanti juga perlu dirancang.

Advertisements

6 thoughts on “Bulan kritikal

  1. Tempat itu ok, saya suka. Pemandangan bakau dan segala to nenek hidupan. Jangan sampai anak2 terkutip. Denda RM5 ribu! Kelihatan juga Karimon. Katanya kalau pergi lagi bagus, Barangnya murah. Namun, khabarnya titik Borneo paling hujung lagi cantik, di Sabah. Lebih cantik berbanding Tg Piai. saya belum sampai. Katanya Magellan pernah sampai. Fasal no telefon, saya cuba cari. Kawan2 pencinta burung tentu tahu mengenainya.

  2. betul-betul bulan kritikal. saya ingat saya je yg kritikal.. awal bulan terlibat ngan MIHAS. Tgh bulan kena buat artikel. akhir bulan pergi terengganu, bengkel fotografi…

  3. Cikgu.. selamat hari GURU… semoga cikgu dan semua guru2 di seluruh dunia yg sentiasa sabar dan ikhlas mendidik akan sentiasa dirahmati dan diberkati olehNya..

  4. Terima kasih di atas perkongsian Psittacula. Moga kita semua dimudahkan urusan.

    Buat Hasliza, terima kasih di atas ucapan t’sebut. Memang benar, ikhlas dan sabar itulah yang mesti dipegang. Bukan mudah.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s