Isu Palestin masih tetap besar

ISU Palestin dan Baitul Maqdis atau Baitul Muqaddas masih tetap besar di hati mukmin.  Air mata orang Malaysia masih terlalu jauh untuk kering demi keinsafan kesengsaraan al-Quds dan umat Islam yang dizalimi di samping keinsafan dosa akibat hidup dalam kemewahan. Sertai program Fast2Fund, jika ada masa lihat http://www.jim.org.my/fast2fund/launch.php.

Gambar hiasan: Buku karya Dr. Mohammed Abdul Hameed Al-Khateeb ini merupakan hasil kajian PhD beliau mengenai perbandingan sumber Islam dan Yahudi mengenai al-Quds. Nemun usah keliru antara Zionisme dan Yahudi.

buku-al-quds_net.jpg

One thought on “Isu Palestin masih tetap besar

  1. saya kenal tuan di minggu ko-q.nampak seperti ‘ikhwah’….rasa macam benar….mesti pergi BADAR esok(29 sept) bukan?…hari tu saya memakai baju merah..menjaga gerai grafik…saya tanya…”buku ni encik tuliskah?’…tuan kata “ya..dan banyak lagi dalam proses”….semenjak kenali tuan…saya juga mendaftar di wordpress walaupun sebelum ini hanya berblog di friendster.saya mendaftar penulisan kreatif untuk sem depan….salam ukhwah…
    http://nadirani_musafir.blogs.friendster.com

Tinggalkan Jawapan

