Perhimpunan Penulis Muda Nasional 2009

HEBAHAN buat sekalian penulis muda (bawah 40 tahun). Perhimpunan Penulis Muda Nasional 2009 insya-Allah akan diadakan berdasarkan maklumat seperti berikut:

  • Tarikh: 22-24 Mei 2009.
  • Tempat: Puteri Resort, Melaka.
  • Yuran: RM 30.
  • Hubungi sekretariat di talian 03-21425824.
  • Insya-Allah saya akan bentang kertas kerja dalam sesi forum pada petang 22 Mei 2009 di bawah tema ‘Penulis Muda: Pengikut atau Pencetus’.

dsc05713

Gambar hiasan: Yang muda dan yang lama mesti bekerjasama untuk ‘pukulan masa depan’ yang cemerlang.

6 thoughts on “Perhimpunan Penulis Muda Nasional 2009

  1. La, ingatkan Padang Golf kat Melaka. Ingat balik kampung ni nak pergilah masuk kebun gatah. Cari yang elok-elok buat kayu golf. Boleh main sambil-sambil dengar pembentangan.

    Saya sudah daftar. Anda yang lain bila lagi?

  2. Sayang sekali, saya juga sebenarnya membentangkan kertas kerja sewaktu perjumpaan itu tapi pada tarikh 24 & 25, kakak ipar saya bernikah. : (
    Jadi, tak dapatlah saya berjumpa sdr di sana kelak. Mungkin lain hari insya-Allah kita bertemu.

  3. cikgu zul, sayang ny saya udah tua. tak leh nak join. kesian saya.
    tak pa cikgu… selamat mengajar

    artikel saya ada keluar kat b harian sabtu 2 mei center page. ada beli ke?

    • Tuan Syed Mazlan, tahniah. Saya dah baca ‘Kesedaran menabung rakyat Malaysia masih rendah’. Menarik. Lebih menarik bila dikaitkan dengan waktu terhimpit seperti era kegawatan ekonomi kini. Menabung merupakan antara pelajaran utama dalam kisah Yusuf, dalam surah Yusuf khusus buat ‘blur budgeter’ juga yang sebaliknya. Tentang perhimpunan, tak mengapa. Usah menyesal. Yang penting, jiwa sentiasa muda!

Tinggalkan Jawapan

