ODS dan kedai makan

ODS (Online dengan Syaitan) diserahkan kepada Pengetua STF, Pn Junaidi minggu lalu sebagai hadiah dan tanda ingatan yang berpanjangan. Saya berkhidmat di sekolah puteri itu dari 1996 hingga 2005. Banyak ilmu dan pengalaman yang ditimba di sana.

Sumbangan ODS dan ODT buat STF.

Menurunkan tanda tangan di ODS untuk penulis, Nimoiz di sebuah kedai makan. Bertemu rakan penulis amat penting dalam membina daya juang menulis biarpun sebentar di kedai makan sambil makan pau.

4 thoughts on “ODS dan kedai makan

  1. Owh, rindunya kat sekolah.

    Saya cuba cari ODS di MPH, Midvalley pada hari Khamis yang lalu, tetapi stok belum sampai. Nanti cari lagi. Tak sabar nak baca.

  2. Tn. Hj.,
    Saya mengikuti blog tuan sentiasa, ada timbul sikit sahaja kekeliruan tentang buku ONLINE DENGAN SYAITAN dengan OFFLINE DENGAN SYAITAN, apakah ini dua buku yang berbeza tulisan tuan, saya belum memilikinya itulah sebab saya sekadar bertanya ini…
    Apa-apapun buku hasil karya pelajar Perkampungan Penulis Pelajar Johor – Melaka 2008-2009 yang diuasahakan oleh saya @ DBPWS akan saya kirimkan kepada tuan pabila dapat berjumpa dengan tuan nanti ya…
    Terima kasih buat Tn. Hj. atas kepercayaan atas sikit ilmu dan pengalaman yang ada dalam diri ini.

    • Ya En Rusdi, ada dua penulisan berbeza; ODT dan ODS. Terima kasih kerana simpankan senaskhah untuk saya. Apa pun, tahniah sekali lagi dengan pencapaian peroduk bengkel DBP Wilayah Selatan!

Tinggalkan Jawapan

