Salam sejahtera buat guru!

SALAM sejahtera buat ibu bapa saya sebagai guru pertama. Seterusnya buat semua guru formal, bukan formal dan tidak formal saya yakni termasuk yang mengajar saya sekadar menerusi tulisan mereka sedang saya tidak pernahpun bersua secara fizikal. Sesungguhnya, guru terbaik itu ialah nabi Muhammad. Dialah pakar pedagogi dan andragogi, pakar motivasi dan inspirasi.

Buat semua anak murid yang mengucapkan selamat hari guru, salam penghargaan saya hulurkan. Begitu juga buat mereka yang ada mendoakan kesejahteraan saya dari jauh lantaran saya juga sering doakan keampunan buat guru2 saya seusai berdoa untuk ibu bapa. Buat guru2 yang belum Islam, moga buka kalbu anda untuk menerima hidayah Allah.

Gambar hiasan: Kek maya buat para guruku.

2 thoughts on “Salam sejahtera buat guru!

  1. owh, ada dedikasi maya. bestnya nampak kek itu. hehe.

    tahun depanlah saya beri dedikasi maya. tahun ini sudah tidak sempat menulis entri di blog.

    Selamat hari guru, cikgu.🙂

Tinggalkan Jawapan

