Buku ‘Online dengan Tuhan’ kini di pasaran

ALHAMDULILLAH. Sehari sebelum gerhana matahari (yang beri peluang untuk lebih banyak ‘online’ dengan Tuhan), saya dimaklumkan tentang buku yang sudahpun berada di pasaran termasuk dimuat naik di laman PTS. Jemput baca sinopsis dan kandungan buku berjudul Online dengan Tuhan di sini.

online-dengan-tuhan

28 thoughts on “Buku ‘Online dengan Tuhan’ kini di pasaran

  1. Wow, alhamdulillah. Tahniah. Saya baru saja menjengah beberapa buah kedai buku besar di Kelantan teramsuklah di Tanah Merah, Machang dan Kota Bharu. Setakat ni belum sampai lagi. Saya cadangkan cikgu Zul tulis buku “ONLINE DENGAN SYAITAN” pula. Mesti meletup sebab tajuknya pun dah aneh. Isi buku tu tentang perkara-perkara / amalan yang mendekatkan diri kepada syaitan termasuklah perkara kemaksiatan dan dosa. (Saya baru pergi KTM. Tiket sudah habis. Nampaknya, tak dapatlah hadir Bengkel Penulisan Fiksyen Sains di JB. Waduh-waduhhh…)

  2. Terima kasih Mizi dan Riyah.

    Saadah, kena beli sendiri. Ini zaman gawat đŸ˜‰

    Nik, terima kasih. Idea memang hebat, ‘mantop’. Risau, penulis jadi syaitan!

  3. Ustz Ayu, terima kasih. Idea banyak, cuma tak menulis saja. Yang sukar, idea hebat + tekun menulis.

    Zikri, terima kasih. Doakan abang ke Kaherah dalam tahun ini @ depan.

    Sarah, terima kasih di atas sokongan anda.

  4. salam ziarah,
    saya dah baca buku ini.Tahniah atas penulisan yang relevan untuk kita masakini.Simple dan menarik, cuma perlukan masa yang singkat untuk saya habiskan mentelaah keseluruhan serta bermuhasabah diri.Terima-kasih.

  5. Wah! Sekali menulis, terusnya menulis, Pak Djul ni. Tahniah diucapin. Saya udah siapin klip video Pasrah alunan Pak Djul 19 tahun yang lalu. Udah banyak kali dikirimin menerusi ia-usm yahoogroups, tapi hanya sampeik di spam! Pak Djul layari sendiri ya laman sesawang youtube dan cari sahaja “abuimam pasrah” atau masuki sahaja “abuimam channel”. Buat waktu ini ada tiga lagu remaja (KRJ) dan satu lagu hari guru sudah dalam simpanan menanti untuk direkam, sedang mengusahakan lagu bertemakan pesanan ayah kepada anaknya dengan kata2 biasa.. (rentak balada atau senandung yang agak2nya hampir merintih)boleh anta fikir dan usahakan liriknya?

  6. salam..
    en Zul.sy x-student ckgu kt STF…ckgu ingt lg x editor Wardah EDAR?hehe..i’ve just read abt ur book kt paper.im so excited 2 hv this bo0k!mcm knal je Zulkifli Khair.at last,sy try je search abt this bo0k,finaly,btol pnulisnye ckgu.. đŸ™‚
    congrats ckgu!

    • Terima kasih Hani Fauzi. Wardah dan juga pernah disebut Wardatul-Islamiah… saya takkan lupa. Moga anda berjaya dalam bidang yang diceburi di samping tekal dengan perjuangan menegakkan kebanaran.

Tinggalkan komen